Na wyniki Grupy w październiku pozytywnie wpłynęły poprawa dynamiki sprzedaży segmentu odzieżowego oraz bardzo dobre zachowanie segmentu jubilerskiego.
Na wyniki września pozytywnie wpływa wynik segmentu jubilerskiego. W markach odzieżowych segmentu accessible premium widać pewne oznaki odwrócenia trendu spadkowego z ostatnich miesięcy
Marki premium z dobrymi wynikami sprzedaży. Grupa wdraża znaczące zmiany w pozycjonowaniu odzieżowych marek „środka”, zmierzające do zwiększenia ich atrakcyjności.
Grupa wypracowała 50,9 mln zł zysku netto, przy rosnącej sprzedaży i marży, ale niższym r/r wyniku operacyjnym (-26,4 proc.)
Dobra sprzedaż marek premium.
Akcjonariusze VRG S.A. zdecydowali o wypłacie dywidendy za 2022 rok w wysokości 0,20 zł na akcję
VRG S.A. opublikowała strategię rozwoju na lata 2023 – 2025.
VRG startuje z nowym sezonem. Grupa spodziewa się obniżonego popytu w efekcie gorszych nastrojów konsumenckich
Całym sercem solidaryzujemy się z Ukrainą dotkniętą tragedią konfliktu zbrojnego. W tym trudnym czasie wspieramy naszych Sąsiadów zza wschodniej granicy.
Spółka finalizuje też prace nad wirtualnymi przymierzalniami w e-sklepach z odzieżą