Władze

Zarząd

Grzegorz Pilch
Prezes Zarządu

Pan Grzegorz Pilch jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. W 1995 roku uzyskał Licencję Maklera Papierów Wartościowych, a w 1997 roku – Licencję Maklera Giełdowego. Od 1993 do 1999 roku Pan Grzegorz Pilch pracował w Domu Maklerskim Penetrator S.A., kolejno na stanowiskach asystenta maklera, maklera, zastępcy kierownika działu operacyjnego, kierownika działu operacyjnego i zastępcy dyrektora Biura Maklerskiego w Krakowie. W 1999 roku objął funkcję Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w Alma Market S.A., gdzie następnie, w latach 2001–2008, piastował stanowisko Dyrektora Zarządzającego i Wiceprezesa Zarządu.

Od lipca do grudnia 2008 roku był Członkiem Rady Nadzorczej Spółki W.KRUK S.A. 15 lipca 2008 Pan Grzegorz Pilch objął funkcję Wiceprezesa Zarządu w Vistula Group S.A., natomiast 9 października 2009 roku został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Vistula Group S.A.

Ponadto Pan Grzegorz Pilch pełni funkcje Członka Rady Nadzorczej Install Kraków S.A., Członka Rady Nadzorczej DCG S.A. podmiotu zależnego od Vistula Group S.A. i Członka Rady Nadzorczej W.KRUK S.A. podmiotu zależnego od Vistula Group S.A.

Mateusz Żmijewski
Wiceprezes Zarządu

Pan Mateusz Żmijewski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. W latach 1998–1999 pracował jako doradca ubezpieczeniowy w Rentier s.c., zaś w 2000 roku był analitykiem w BTW Investment Services. W 2000 roku Pan Mateusz Żmijewski rozpoczął pracę w Vistula S.A. kolejno na stanowiskach Analityka Finansowego, Zastępcy Głównego Księgowego oraz Głównego Księgowego. W latach 2003–2006 był Członkiem Zarządu Vistula S.A., natomiast w okresie I–VII 2008 roku pełnił funkcję Członka Zarządu Reporter S.A. W lipcu 2008 roku Pan Mateusz Żmijewski został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Vistula Group S.A.

Ponadto Pan Mateusz Żmijewski pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej DCG S.A. podmiotu zależnego od Vistula Group S.A. oraz Członka Rady Nadzorczej W.KRUK S.A. podmiotu zależnego od Vistula Group S.A.

Erwin Bakalarz
Członek Zarządu

Pan Erwin Bakalarz jest absolwentem Wydziału Historycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz podyplomowych studiów w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Pan Erwin Bakalarz studiował także na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 1997 roku Pan Erwin Bakalarz rozpoczął pracę w Spółce kolejno na stanowiskach: pracownika działu logistyki, asystenta prezesa zarządu, asystenta zarządu i kierownika biura organizacyjnego, dyrektora biura zarządu. Od 2006 roku Pan Erwin Bakalarz pełni w Spółce funkcję prokurenta. W przeszłości Pan Erwin Bakalarz był m. in. członkiem rad nadzorczych spółek Staszów Best Sp. z o.o. z siedzibą w Staszowie oraz Trend Fashion Sp. z o.o. z siedzibą w Myślenicach. Ponadto Pan Erwin Bakalarz pełnił m. in. funkcję w zarządzie W.KRUK S.A. z siedzibą w Krakowie. Obecnie Pan Erwin Bakalarz pełni funkcję prezesa zarządu VG Property Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, podmiotu zależnego od Spółki.

Rada nadzorcza

Jerzy Mazgaj
Przewodniczący Rady Nadzorczej Vistula Group S.A.

Pan Jerzy Mazgaj studiował germanistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Od 2 lipca 2008 roku pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Vistula Group S.A. Od 26 listopada 2008 roku pełni również funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej DCG S.A. z siedzibą w Warszawie będącej podmiotem zależnym od Vistula Group S.A. Od kwietnia 2015 roku pełni również funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej W.KRUK S.A. z siedzibą w Krakowie będącej podmiotem zależnym od Vistula Group S.A. Pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Krakchemia S.A.  Pan Jerzy Mazgaj jest także głównym udziałowcem i Przewodniczącym Rady Nadzorczej spółek Premium Cigars Sp. z o.o. i Cliffsidebrokers SA. Od maja 1999 roku do listopada 2016 roku pełnił funkcję Prezesa Zarządu Alma Market S.A., będąc jednocześnie jej głównym akcjonariuszem i pełniąc funkcje w organach spółek zależnych. Jest członkiem: Rotary Club, Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej, Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, Stowarzyszenia Przedsiębiorców Miasta Krakowa oraz Polskiego Klubu Koneserów.

Katarzyna Basiak-Gała
Członek Rady Nadzorczej Vistula Group S.A.

Pani Katarzyna Basiak-Gała jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne. Ukończyła Podyplomowe Studia Dziennikarskie i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jest absolwentką London School of Public Relations. Pracę w Narodowym Banku Polskim rozpoczęła w 2009 roku jako Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji, następnie doradca, obecnie pracuje na stanowisku Dyrektora Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie. Pani Katarzyna Basiak-Gała złożyła również egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Doświadczenie zawodowe:
2009 – obecnie Dyrektor Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie
2007 – 2008 Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej w Polkomtel SA
2006 – 2007 Doradca w Ministerstwie Skarbu Państwa
2001 – 2003 Telewizja Polska S.A. Oddział w Krakowie.

Pani Katarzyna Basiak-Gała złożyła Spółce oświadczenie, iż spełnia kryteria niezależności zawarte w dokumencie „Dobre praktyki spółek notowanych na GPW 2016”, w szczególności zapisane w Załączniku nr II do Zalecenia Komisji Europejskiej z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej). Ponadto Pani Katarzyna Basiak-Gała złożyła Spółce oświadczenie, iż nie ma żadnych rzeczywistych i istotnych powiązań z którymkolwiek akcjonariuszem mającym prawo do wykonywania 5 % i więcej ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.

Artur Małek

Członek Rady Nadzorczej Vistula Group S.A.

Członek Komitetu Audytu

Pan Artur Małek w 2000 roku ukończył Wydział Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (magister). W 2001 roku ukończył Studia Podyplomowe w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Wydział Rachunkowość i Finanse. Pan Artur Małek jest absolwentem studiów Executive MBA – Oxford Brookes University/ Polish Open University w Warszawie (2009 – 2011) oraz absolwentem studiów ICAN Institute – The Strategic Leadership Academy w Warszawie (2012 – 2013). Ponadto uczestniczył w szeregu kursów i szkoleń z obszaru zarządzania i finansów.

Przebieg kariery zawodowej:
2014 – obecnie Calypso Fitness SA - Dyrektor ds. Finansowych
2010 – 2014 Benefit Systems SA - Dyrektor ds. Finansowych
2008 – 2010 Noblestar Polska sp.z o.o. - Dyrektor ds. Finansowych
2004 – 2010 Wola Info SA - Dyrektor ds. Controllingu (obecnie Devoteam SA)
2000 – 2004 Novitus SA - Kontroler Finansowy (obecnie Comp SA)
1997 – 2000 Optimus-ic SA - Kierownik dz. Planowania (obecnie Comp SA)

Aktualne członkostwo w organach zarządzających lub nadzorujących:
2017 – obecnie Członek Rady Nadzorczej – Amica SA
2015 – obecnie Członek Rady Nadzorczej – Medicalgorithmics SA
2014 – obecnie Członek Rady Nadzorczej – Elektrobudowa SA (członek Komitetu Audytu)
2014 – obecnie Przewodniczący Rady Nadzorczej – EFC Fitness SA
2011 – obecnie Członek Zarządu – Fitness MCG sp. z o.o.

Byłe członkostwo w organach zarządzających lub nadzorujących:
2013 – 2013    Prezes Zarządu – Benefit Multimedia sp. z o.o.
2012 – 2014    Członek Rady Nadzorczej – Instytut Rozwoju Fitness sp. z o.o.
2012 – 2014    Członek Rady Nadzorczej – Fabryka Formy SA
2012 – 2014    Członek Rady Nadzorczej – FitSport Polska SA
2012 – 2014    Prezes Zarządu – Benefit IP sp. z o.o.
2011 – 2012    Członek Rady Nadzorczej – MEW SA
2011 – 2014    Prezes Zarządu – MBG Investment sp. z o.o.
2011 – 2014    W-ce Prezes Zarządu – Benefit Partners sp. z o.o.
2011 – 2013    Prezes Zarządu – Benefit Intellectual Property sp. z o.o.
2010 – 2014    Członek Rady Nadzorczej – Vanity Style sp. z o.o.
2009 – 2010    Członek Zarządu – Noblestar Polska sp. z o.o.

Pan Artur Małek złożył Spółce oświadczenie, iż spełnia kryteria niezależności zawarte w dokumencie „Dobre praktyki spółek notowanych na GPW 2016”, w szczególności zapisane w Załączniku nr II do Zalecenia Komisji Europejskiej z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej). Ponadto Pan Artur Małek złożył Spółce oświadczenie, iż nie ma żadnych rzeczywistych i istotnych powiązań z którymkolwiek akcjonariuszem mającym prawo do wykonywania 5 % i więcej ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.

Maciej Matusiak

Członek Rady Nadzorczej Vistula Group S.A.

Członek Komitetu Audytu

Pan Maciej Matusiak w latach 1986 – 1992 studiował na Politechnice Łódzkiej. W 1994 roku uzyskał licencję maklera papierów wartościowych (nr 1203) wydaną przez ówczesną Komisję Papierów Wartościowych (obecnie KNF). W 2002 roku otrzymał tytuł Chartered Financial Analyst (nadany przez CFA Institute, Charlottesville, VA, USA). Ponadto ukończył szereg szkoleń z zakresu analizy finansowej, doradztwa inwestycyjnego.

Pan Maciej Matusiak posiada następujące doświadczenie zawodowe:
- od 10.2017 do chwili obecnej – Libet SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 10.2017 do chwili obecnej – Atende SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 10.2017 do chwili obecnej – ZPC Otmuchów SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 01.2014 do chwili obecnej – MLP Group SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 06.2014 do chwili obecnej – BBI Development SA - sekretarz Rady Nadzorczej,
- od 06.2012 do chwili obecnej – Interbud-Lublin SA w restrukturyzacji - wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej,
- od 05.2007 do chwili obecnej – Drop SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 06.2004 do 10.2017 – LPP SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 06.2002 do 06.2017 – Grupa KĘTY SA - Przewodniczący Rady Nadzorczej, 
- od 05.2014 do 06.2016 – TIM SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 11.2015 do 04.2016 – Rubicon Partners S.A. - członek Rady Nadzorczej
- od 06.2014 do 05.2015 – Copernicus Securities SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 10.2006 do 07.2015 – Qumak SA - członek Rady Nadzorczej, 
- od 03.2006 do 11.2013 – Artemis Investment Sp. z o.o. - Prezes Zarządu,
- od 05.2010 do 01.2012 – Elstar Olis SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 02.2011 do 06.2012 – K2Internet SA - członek Rady Nadzorczej
- od 02.2006 do 07.2006 – Technologie Buczek SA - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
- od 04.2005 do 12.2007 – Eurofaktor SA - członek Rady Nadzorczej,
- od 08.2004 do 06.2008 – Wandalex SA - członek Rady Nadzorczej, członek Komitetu ds. Audytu
- od 04.1999 do 04.2002 – Commercial Union Investment Management (Polska) SA Departament Zarządzania Aktywami - senior equity analyst,
- od 05.1998 do 04.1999 – Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, Wydział Inwestycji - equity analyst,
- od 05.1996 do 04.1998 – Bankowy Dom Maklerski PKO-BP Wydział Zarządzania Aktywami - analityk finansowy,
- od 07.1995 do 05.1996 – Daewoo Towarzystwo Ubezpieczeniowe SA (Biuro Zarządu), Wydział Inwestycji Kapitałowych - dealer papierów wartościowych, analityk finansowy.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Maciej Matusiak spełnia kryteria niezależności w zawarte w załączniku nr II do Zalecenia Komisji Europejskiej z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej) oraz kryteria niezależności zawarte w art. 129 ust. 3 ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.

Andrzej Szumański
Członek Rady Nadzorczej Vistula Group S.A.

1. Prof. dr hab. Andrzej Szumański jest profesorem zwyczajnym Uniwersytetu Jagiellońskiego w Katedrze Prawa Gospodarczego Prywatnego, gdzie od roku 2005 pełni funkcję kierownika Zakładu Prawa Handlowego, a od roku 2017 – funkcję kierownika Katedry Prawa Gospodarczego Prywatnego UJ. Tytuł naukowy profesora uzyskał w roku 1998 (studia prawnicze 1976-1980, magisterium - 1980, doktorat - 1987, habilitacja - 1994  - wszystko na Uniwersytecie Jagiellońskim). Jest ponadto adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Izby Adwokatów w Krakowie od 1996r. Od roku 1998 jest też związany z kancelarią prawną CMS Cameron McKenna w Warszawie, w której w latach 2000-2005 był lokalnym partnerem a obecnie pozostaje jej konsultantem, zaś od roku 2018 nie na zasadzie wyłączności. W roku 1983 zdał egzamin sędziowski z wynikiem bardzo dobrym.

2. Prof. Andrzej Szumański był jednym z trzech autorów projektu ustawy z 15.IX.2000 – Kodeks Spółek Handlowych (obok prof. S.Sołtysińskiego i prof. A.Szajkowskiego) a także autorem ustawy z 10.IX.1999 o umowach offsetowych. Uczestniczył w pracach nad przygotowaniem The OECD Principles of Corporate Governance z 1999r. oraz nowelizacji KSH z 12.XII.2003r. Przygotował jako ekspert Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych projekt Regulaminu Komisji ds. Ładu Korporacyjnego, umożliwiającej wdrażanie Zasad Ładu Korporacyjnego dla Spółek Publicznych przyjętych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Uczestniczył w latach 2006-2010 - jako ekspert polskiej delegacji z Ministerstwa Gospodarki - w pracach Komisji Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Międzynarodowego Prawa Handlowego (UNCITRAL) nad przygotowaniem UNCITRAL Arbitration Rules 2010 w ramach Working Group II - Arbitration and Conciliation, zaś w latach 2010-2013 uczestniczył w pracach tejże Grupy przygotowującej Zasady Transparencji  w Arbitrażu Inwestycyjnym a w latach 2014-205 - w przygotowaniu nowej wersji UNCITRAL Notes on Organizing Arbitral Proceedings. Obecnie uczestniczy w przygotowaniu projektu polskiej ustawy o programach akcjonariatu pracowniczego, nawiązujących do znanych z USA Employees Stock Ownership Plans.

3. Od roku 1995 pełni funkcję arbitra w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie a od 1.01.2015r. jest członkiem Rady Arbitrażowej tego Sądu. Od roku 2007 pełni funkcję prezesa Sądu Giełdowego przy Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Jest wiceprzewodniczącym Sądu Polubownego przy Izbie Domów Maklerskich od roku 2004, a także był sędzią Sądu Polubownego przy Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych S.A. przez dwie kadencje. W roku 2007 został wpisany na listę arbitrów the Vienna International Arbitral Centre (VIAC), zaś w roku 2018 został członkiem Rady Arbitrażowej Niemieckiego Instytutu Arbitrażowego (Deutsche Institiut fuer Schiedsgrichtsbarkeit - DIS) w Kolonii. W latach 2005-2011 pełnił przez dwie kadencje funkcję prezesa Sądu Arbitrażowego przy Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan". Jest także prezesem Sądu Honorowego Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie od roku 2002, członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sądownictwa Polubownego od roku 2004, zaś od roku 2018 wiceprezesem tego Stowarzyszenia. W latach 2003-2018 był przewodniczącym Rady Fundacji Zdrowia Publicznego w Krakowie, zaś w latach 2004-2009 był prezesem Stowarzyszenia Przyjaciół Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie W ramach funkcji pełnionych w środowisku naukowym jest członkiem Komisji Nauk Prawnych Oddziału Krakowskiego Polskiej Akademii Nauk oraz członkiem Komisji Międzynarodowego Prawa Handlowego i Prawa Morskiego Oddziału Gdańskiego Polskiej Akademii Nauk. Jest nadto członkiem Rady Programowej Przeglądu Prawa Handlowego od 1997r. oraz Studiów Prawa Prywatnego od 2005r., Monitora Prawa Handlowego od roku 2011. Od roku 2004 pozostaje członkiem Polskiego Instytutu Dyrektorów. W latach 2008-2010 pełnił funkcję członka Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Cywilnego przy Ministrze Sprawiedliwości. Od roku 2009 pozostaje członkiem Spółdzielczego Instytutu Naukowego.

4. W latach 1984-1992 odbył szereg naukowych wyjazdów zagranicznych jako stypendysta Instytutu Maxa Plancka w Hamburgu (1986/1987), stypendysta Fundacji Kościuszkowskiej (Columbia IV-VII 1991), stypendysta The Sasakawa Peace Foundation (Tokyo - II.1991), stypendysta The British Council (Oxford 1986 i Londyn 1995). Ukończył kursy prawa porównawczego (Mannheim 1984), prawa amerykańskiego (Leyden 1986 i Salzburg 1989), prawa międzynarodowego prywatnego (Haga 1988). Prowadził wykłady na The State University of New York w Bufallo w roku 1992.

5. Od roku 1990 prof. Andrzej Szumański zajmuje się intensywnie działalnością doradczą jako prawnik i adwokat. Uczestniczył w wielu projektach restrukturyzacyjnych i prywatyzacyjnych takich jak m.in. restrukturyzacja Huty Tadeusza Sendzimira w Krakowie przez tworzenie spółek pracowniczych, a następnie komercjalizacja Huty, prywatyzacja m.in. Elektrociepłowni Kraków S.A., Elektrociepłowni Chorzów (projekt ELCHO), tworzenie Zakładu Górniczego Sobieski Jaworzno III Sp. z o.o. Uczestniczył w opracowywaniu koncepcji tworzenia Południowego Koncernu Energetycznego S.A., a także opracował i negocjował projekt umów wzorcowych o dostawę węgla kamiennego pomiędzy kopalniami a elektrowniami oraz umowy średnioterminowej dostawy mocy i energii elektrycznej z inicjatyw Towarzystwa Polskie Elektrownie Zawodowe.  Współpracuje ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych grupującym spółki publiczne oraz z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie opiniując szereg projektów. Uczestniczył - jako doradca spółek - w projektach konsolidacji polskiej energetyki tj. Grupy Południe (Południowy Koncern Energetyczny S.A., Enion S.A., EnergiaPro S.A. i Elektrownia Stalowa Wola S.A.), na bazie której powstał Tauron Polska Energia SA a także Polskiej Grupy Energetycznej (BOT GiE S.A. PSE S.A.) 

6. Zasiadał w Radzie Nadzorczej Południowego Koncernu Energetycznego S.A. z siedzibą w Katowicach (2001-2002), Prądnickiego Centrum Inwestycyjnego SA z siedzibą w Krakowie (1999-2003), Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie (2006-2010) oraz spółek publicznych: Polimex-Mostostal S.A. z siedzibą w Warszawie (2006-2012), NFI Empik Fashion & Media S.A. z siedzibą w Warszawie (2006-2012), Dom Maklerski IDM S.A. z siedzibą w Krakowie (2010-2014), Integer S.A. z siedzibą w Krakowie (2015-2017) zaś nieprzerwanie od roku 1995 zasiada w Radzie Nadzorczej Kolei Gondolowej Jaworzyna Krynicka S.A. z siedzibą w Krynicy. Od roku 2006 jest członkiem Rady Nadzorczej Aplitt S.A. z siedzibą w Gdańsku, zaś od roku 2017 członkiem Rady Nadzorczej Polskich Kolei Linowych S.A. z siedzibą w Zakopanym.

7. W latach 1990-2012 był wspólnikiem Instytutu Prawa Spółek i Inwestycji Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie będącego firmą doradztwa gospodarczego, zaś w latach 1990-2011 był jej dyrektorem. W ramach Instytutu uczestniczył w wielu projektach prywatyzacyjnych oraz restrukturyzacyjnych jako doradca prawny oraz autor koncepcji prawnych przeprowadzenia określonego procesu restrukturyzacyjnego spółek prawa handlowego. Wydawał ekspertyzy na zamówienie Rządu RP na okoliczność m.in. legalności tak nagłośnionych medialnie transakcji jak Gazociąg Jamalski, Domy Towarowe Centrum itd. a także dopuszczalności zastrzegania na rzecz Skarbu Państwa tzw. złotej akcji.

8. Jest autorem podręczników i komentarzy z zakresu prawa spółek i prawa papierów wartościowych, wzorów pism handlowych oraz kilku monografii, wielu artykułów, glos i recenzji z zakresu prawa handlowego, międzynarodowego  prawa  handlowego a także prawa arbitrażowego (ponad sto pięćdziesiąt pozycji). Wśród wielu publikacji w szczególności należy wymienić czterotomowy komentarz do kodeksu spółek handlowych wydany w ramach Dużych Komentarzy Becka (Warszawa 2001-2004) napisany wspólnie z S.Sołtysińskim, A.Szajkowskim i J.Szwają (drugie wydanie tomów I-IV, 2005, 2006, 2009, 2009, trzecie wydanie tomów I-IV, 2011, 2012, 2013) a także podręcznik prawa spółek (Oficyna Wydawniczą Branta 1998, 2002, 2004, 2006) wspólnie z W.Pyziołem i I.Weissem, który obecnie ukazał się w Wydawnictwie CH Beck, Warszawa 2014, wyd. 2 – 2016, następnie podręcznik prawa papierów wartościowych (Zakamycze 2001) wspólnie z M.Bączykiem, M.Kozińskim, M.Michalskim, W.Pyziołem i I.Weissem a także monografie: Renegocjacja umów w międzynarodowym obrocie gospodarczym, Kraków 1994 oraz Wkłady niepieniężne do spółek kapitałowych, Warszawa 1997 a także Komentarz do ustawy offsetowej z 1999r. Uczestniczył też w pracach nad opracowaniem Systemu Prawa Prywatnego jako redaktor dwóch tomów poświęconych prawu papierów wartościowych (t.18 - Warszawa 2005 i t.19, Warszawa 2006) oraz jego autor (rozdział o akcjach w t.19 - stron 370) oraz współautor tomu o prawie spółek osobowych (t.16 Warszawa 2009) i tomu o prawie spółek kapitałowych (t.17 - Warszawa 2010). Jest redaktorem i współautorem tomu 8 Systemu Prawa Handlowego - Arbitraż Handlowy (Warszawa 2010, wyd. 2 - 2015) oraz Komentarza do Regulaminu Arbitrażowego UNCITRAL 2010 (Warszawa 2011 wspólnie z P.Nowaczykiem oraz M.Szymańską) a także autorem i współredaktorem Komentarza do Regulaminu Arbitrażowego Sądu arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej z 2015r. (Warszawa 2017 wspólnie z M. Łaszczukiem).

9. Uczestniczył jako arbiter przewodniczący albo arbiter wyznaczony przez stronę w rozstrzygnięciu ponad 100 procesów arbitrażowych zarówno w arbitrażu krajowym jak i międzynarodowym, w arbitrażu ad hoc oraz w arbitrażu instytucjonalnym w tym w ramach Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej, przy Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, przy Międzynarodowej Izbie Handlowej w Paryżu (ICC), przy Sztokholmskim Instytucie Arbitrażowym (SCC). Był członkiem grupy roboczej przygotowującej nowy regulamin Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, który wszedł w życie z dniem 1.01.2015r. Jest autorem wielu opracowań z zakresu prawa arbitrażowego polskiego i międzynarodowego.  

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem prof. Andrzej Szumański spełnia kryteria niezależności wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.

Grażyna Sudzińska - Amroziewicz

Członek Rady Nadzorczej Vistula Group S.A.

Członek Komitetu Audytu

Wykształcenie:
Uniwersytet Gdański, Ekonomika i Organizacja Handlu Zagranicznego
Programy rozwojowe: London Business School (Wielka Brytania, Londyn), Institut Européen d’Administration des Affairs (Fontainbleau, Francja), CeDEP
Aktualnie: Podyplomowe Studia Międzywydziałowe przy Centrum Nauk Sądowych Uniwersytetu Warszawskiego

Doświadczenie zawodowe:
• XII 2007 – IX 2016: Wiceprezes Zarządu - AVIVA TUO SA
• IV 2014 – IX 2016: Dyrektor ds. Analiz Danych i Predykcji Biznesowych Aviva Sp. z o.o.
• XI 2006 – XI 2007: Wiceprezes Zarządu (CFO/COO) - Commercial Union PTE BPH CU WBK SA
• III 2003 – XI 2006: Członek Zarządu (Dyrektor Finansowy Spółki/Kontroler Finansowy) - Commercial Union Sp. z o.o.
• II 2004 – XI 2006: Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami - CU TU Na Życie SA
• I 1999– II 2003: Dyrektor Działu Finansowego - CU TU Na Życie SA
• IX 1994 – I 1999: Konsultant, Doświadczony Konsultant, Senior Konsultant - Arthur Andersen Sp. z o.o.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Grażyna Sudzińska-Amroziewicz spełnia kryteria niezależności członka rady nadzorczej określone przez Komisję Europejską w Załączniku nr II do Zalecenia Komisji z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej) (DZ.U.UE.L.05.52.51) oraz dodatkowe wymogi wskazane w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW, będących załącznikiem do uchwały NR 27/1414/2015 Rady Giełdy z dnia 13 października 2015 roku.